miércoles, 5 de febrero de 2014
martes, 4 de febrero de 2014
SCIENCE WEEKLY VOCABULARY 3rd grade FEBRUARY 4th
1. Surface water.
2. Underground water.
3. Ice.
4. Source.
5. States of water.
6. Gaseous state.
7. Melting.
8. Freezing.
9. Evaporation.
10. Condensation.
11. Hailstone.
12. Storm clouds.
13. Crops of water.
14. Combustion.
15. Streams and rivers.
16. Nitrogen.
17. Oxygen.
18. Carbon dioxide.
19. Sounds.
20. Made up of.
DICTATION 3rd GRADE FEBRUARY 4th
DICTATION
1. Wild plants.
2. Keep.
3. Cultivated plants.
4. Plug in.
5. Protection.
6. Recycle.
7. Wood.
8. Reduce.
9. Textiles.
10. Reuse.
11. Cork.
12. Throw away.
13. Environment.
14. Turn off.
15. Forest.
16. Turn on.
17. Unplug.
DICTATION, SECOND GRADE FEBRUARY 4th
DICTATION 2ND GRADE
1. Avocado.
2. Communication.
3. Tomato.
4. Transportation.
5. Salty.
6. Vaccinations.
7. Spicy.
8. Illnesses.
9. Sweet.
10. Pasteurization.
11. Sour.
12. Scientist.
13. Sausage.
14. Plastic.
15. Potato.
16. Glass.
HOMEWORK 3rd GRADE JANUARY 4th
FEBRUARY 4th HOMEWORK:
Science Project (papitos es importante que realize. Este trabajo ya que cuenta para la calificaciòn final y muchos no realizaron el proyecyto de las hojitas por no traer el material en tiempo y forma)
1. Do a poster where you illustrate the following words: trees, bushes, grass, rainbow, leaves, fruit, roots, soil, water, animals, flowers. And label each word in the illustration.
Also repeat 5 times each dictation mistake, for next Friday, February 7th.
PD. Ir al blog para checar la escritura correcta de las palabras del dictado. ¡Gracias! :D
SECOND GRADE HOMEWORK FEBRUARY 4th
HOMEWORK FEBRUARY 4TH:
SCIENCE PROJECTS (PAPITOS LES RECUERDO QUE ESTE PROYECTO TIENE UN VALOR IMPORTANTE DE NO HACERLO Y ENTREGARLO EN TIEMPO Y FORMA PERDERAN ESE PORCENTAJE)
1. IN 1/2 CARDBOARD DRAW A TREE, A BUSH, GRASS AND LABEL THE FOLLOWING: Leaves, trunk, flower, fruit, roots, soil, grass, bush.
2. MAKE A MATERIAL SAMPLE BOOK. (THERE WILL BE AN EXAMPLE AND MORE INSTRUCTIONS TO DO IT IN THE BLOG)
DUE DATE: FRIDAY, FEBRUARY 7th.
REPEAT FIVE TIMES EACH DICTATION MISTAKE, ALSO FOR FEBRUARY 7th.
INSTRUCCIONES:
1. La intención con este proyecto es que realicen un paisaje con los elementos qué se nombran y que estos elementos sean etiquetados por ellos.
2. En este proyecto la intención es que hagan un "libro" pegando en cada hoja un pedacito de los materiales que hemos estudiado en clase (wood, glass, carton, wool, plastic and metal) ponerles el nombre correspondiente del material y un enunciado simple usando la palabra del vocabulario.
CUALQUIER COSA QUEDO A SUS ÒRDENES. MISS ALINA.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)